Op donderdag 15 september organiseert de Ster de online-sessie Ster Focus. Daarin duiken zij samen met diverse gezichten van de Ster, NPO en illusionist Victor Mids in de wereld van media en aandacht. Waar moet je de aandacht op leggen in 2023? Welke (nieuwe) NPO-programma’s worden echte aandachttrekkers? En welke waardevolle tips zijn er om commercials in het oog te laten springen?
DE MAGIE VAN AANDACHT
Het thema van Ster Focus is dit jaar ‘de magie van aandacht’. De wereld van media zit immers vol met magie en met name het grijpen van aandacht met je commercial is een kunst op zich. Op donderdag 15 september van 12.00 tot 12.45 uur brengt NPO-presentator en illusionist Victor Mids de impact van aandacht tot leven. Weet hij jouw aandacht bijvoorbeeld te sturen?
BEKENDE GEZICHTEN
Tijdens deze online sessie hoor je van Ster-directeur Frank Volmer en salesmanagers Sabrina Pieters en Pim van Midde alles over de ontwikkelingen in de media- en advertentiewereld en een vooruitblik op het nieuwe aanbod van Ster in 2023. NPO-voorzitter Frederieke Leeflang schuift aan om de visie van de NPO te delen en NPO-directeuren video Frans Klein en audio Jurre Bosman vertellen je meer over de kansen in de NPO-programmering.
NIEUW NEURO-ONDERZOEK OVER AANDACHT
En dat is niet alles: research consultant van Ster, Sheng Song, deelt nieuwe waardevolle en praktische tips voor meer aandacht op basis van recent uitgevoerd neuro-onderzoek in opdracht van Ster. Hoe kun je bijvoorbeeld via je campagneplanning of -creatie de kans op aandacht voor je commercial vergroten?
Kortom, dit wil je niet missen. Ben jij ondernemer of marketeer die reclame inzet op radio, tv of online of dit overweegt én ben je benieuwd naar jouw kansen in 2023? Meld je dan hier aan