Unbranded, de experience creator, heeft onlangs haar huurovereenkomst tussentijds verlengd tot medio 2030 op het Media Park in Hilversum. Het bedrijf is onder andere bekend van het Eurovisie Songfestival 2015 waar ze verantwoordelijk was voor het concept en creatie van het hypermoderne decor.
Volgens CEO Gaston van de Poel is de langjarige verlenging een bewuste strategische keuze: “Het Media Park is in ontwikkeling en past daarmee bij de groei-ambities van Unbranded. Wij zien onze aanwezigheid op het Media Park als een logische keuze, onze opdrachtgevers en klanten zijn hier vertegenwoordigd.” Het Media Park en Unbranded zetten zich samen in om de gehuurde ruimte efficiĆ«nter in te richten, waarbij tegelijkertijd energiebesparende maatregelen worden getroffen. De entree en ontvangstruimten krijgen daarbij tevens een nieuwe en frisse look&feel. Mark Achterberg, COO Media Park Beheer, noemt de langjarige verbintenis een duidelijk signaal: “Het is helder dat het Media Park aantrekkelijk is voor zowel bestaande als nieuwe cross-mediabedrijven.” Ook wethouder Wimar Jaeger, onder meer portefeuillehouder Economische Zaken en Media is content: “Ik ben heel blij dat Unbranded Hilversum als haar thuishaven blijft zien. Het bedrijf is een symbool van vakmanschap en niet weg te denken als opvallende TV shows gemaakt worden.”