nieuwe huisstijl

Het uitgangspunt voor de nieuwe huisstijl van het Media Park is het televisietestbeeld. Het testbeeld zoals we dit kennen is in 1974 door Philips ontwikkeld. Het is het eerste elektronisch gegenereerde testbeeld voor kleurenbeeldschermen en wordt nog steeds gebruikt. De basis van de techniek waarmee gecommuniceerd wordt, zowel in traditionele als in nieuwe media. 

Mark Achterberg, COO Media Park Beheer: “Voor de nieuwe Media Park huisstijl zijn een aantal herkenbare onderdelen en kleuren van het testbeeld gekozen. Deze zijn vervolgens op een nieuwe dynamische manier samengebracht. Zo wordt op basis van het krachtige verleden van het park gerefereerd aan de nieuwe dynamische (media)toekomst die we tegemoet gaan met een stabiele basis als uitgangspunt.”

Laatste nieuws

Nieuws
ALBERT HEIJN OPENT AH TO GO OP HET MEDIA PARK
Nieuws van bewoners
NEP en MediaMonks zetten wereldwijd nieuwe standaard voor virtual events met nieuwe samenwerking.
Nieuws van bewoners
Afsluiting Oosterengweg: pak de ring of pak de fiets!
Nieuws
NEP verlengt huurovereenkomst op Media Park tot 2035.
Nieuws
United verlengt huurovereenkomst op Media Park tot 2032.
Nieuws
NEP VERLENGT HUUROVEREENKOMST OP HET MEDIA PARK