Media Park Jaarcongres

Op 23 juni staat het Media Park in het teken van het Media Park Jaarcongres! Een dag innovatie en inspiratie rondom het thema ‘The Video Age’ – met onder andere bijdragen van Pim Schmitz (Talpa), Jildou van der Bijl (Linda Magazine), Jan de Jong (NOS) en Bert Habets (RTL). Schrijf je nog even snel in met de kortingscode XEE5C BBB6 11FA 2DB8 en betaal €195 i.p.v. €299!

Video is overal om ons heen – op ieder device, op elk tijdstip, op elke plek. Er wordt meer videocontent gemaakt dan ooit en we krijgen steeds meer video’s aangeraden via slimme algoritmes. Video is daarnaast al lang niet meer alleen voorbehouden aan mediabedrijven, steeds meer merken communiceren via video met hun klanten, op een persoonlijke manier. Maar ondanks dat de consumptie en productie alsmaar toeneemt, neemt het bereik en de winstgevendheid van (traditionele) mediabedrijven steeds verder af. Hoewel? Er zijn ook markten die explosief groeien zoals in China en in Saoedi Arabië, waar TV formats gretig worden afgenomen en giga bereikcijfers worden gerealiseerd. Wat betekent dit? In elk geval dat video een onstuitbare opmars maakt!

Tijdens MPJC word je in één dag bijgepraat over de belangrijkste ontwikkelingen! Met bijdragen van onder andere:
• Pim Schmitz, CEO Talpa
• Maikel Verharen, Head of New Business Development GfK
• Jildou van der Bijl, hoofdredacteur Linda Magazine
• Sanne Cousijn, Producer Blackframe, bekend van o.a. de Meisjes van Thijs
• Jan de Jong, Directeur NOS
• Bert Habets, CEO RTL Nederland
• Henk Hagoort, voorzitter NPO

Kijk voor meer informatie op www.mpjc.nl.

Laatste nieuws

Nieuws
ALBERT HEIJN OPENT AH TO GO OP HET MEDIA PARK
Nieuws van bewoners
NEP en MediaMonks zetten wereldwijd nieuwe standaard voor virtual events met nieuwe samenwerking.
Nieuws van bewoners
Afsluiting Oosterengweg: pak de ring of pak de fiets!
Nieuws
NEP verlengt huurovereenkomst op Media Park tot 2035.
Nieuws
United verlengt huurovereenkomst op Media Park tot 2032.
Nieuws
NEP VERLENGT HUUROVEREENKOMST OP HET MEDIA PARK