MEDIA PARK VERWELKOMT MAKE-A-WISH

Vanaf medio oktober is het Media Park de nieuwe thuisbasis van Make-A-Wish Nederland. De ambitie van Make-A-Wish is om een story sharing brand te worden door al hun verhalen met een breed publiek te delen. Dit is dan ook één van de redenen waarom Make-A-Wish verhuist van Woerden naar Hilversum en zich vestigt in het Muziekpaviljoen. Een monumentaal gebouw ontworpen door architect Piet Elling. De afgelopen jaren is het gebouw opgeknapt en herontwikkeld tot een aantrekkelijk en uniek kantoor.

Hanneke Verburg (directeur Make-A-Wish Nederland): “Wij zijn zeer blij met de verhuizing naar het Media Park én met ons nieuwe pand. Het pand vertegenwoordigt onze nieuwe manier van werken: modern, flexibel en wendbaar. Door de mooie verhalen met al onze nieuwe buren te delen hopen we onze naamsbekendheid verder te vergroten. Met als doel een betere verbinding met het bedrijfsleven te realiseren en de aanmeldingen van wensen te verhogen. Op dit moment vervullen we 550 wensen per jaar, graag zouden we nog meer kinderen kracht en hoop willen geven voor de toekomst. Met het oog op de ambitie om een story sharing brand te worden, is de verhuizing van Woerden naar Hilversum dan ook een logische next step.”

Mark Achterberg (COO Media Park Management): Wij zijn erg blij dat Make-a-Wish het Media Park kiest als thuisbasis en zo dichtbij een aantal van haar samenwerkingspartners is. Natuurlijk hopen wij dat door de vestiging in Hilversum nog meer wensen kunnen worden vervuld.”