De kwartaalwinnaars van het vierde kwartaal voor de ‘Ster Gouden Loeki 2022’ zijn bekend. Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials gezien en beoordeeld. Deze 10 leuke, ontroerende, spraakmakende en bijzondere commercials maken kans op de felbegeerde reclameprijs.
In alfabetische volgorde:
- Albert Heijn & TBWA\NEBOKO met Met elkaar wordt het magisch.
- Alzheimer Nederland met Wat alz… het jóuw vader is?
- HEMA & DDB Unlimited met Kerstknuffel.
- Het Vergeten Kind met Laat geen kind er alleen voor staan.
- Kruidvat & DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat met Duurzamer, doe er je voordeel mee.
- Kruidvat & DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat met Iedereen verdient een mooie kerst.
- Old Amsterdam & DDB Unlimited met Smaak van grote dromen.
- PLUS Supermarkt & Energize met Goed eten is samen eten.
- Snickers & BBDO New York met Unfiltered Girlfriend.
- Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met Wacht niet tot geluk je overkomt.
Hoe werkt de Ster Gouden Loeki?
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars op. Deze 40 commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de 10 finalisten van het jaar. Op deze top 10 kan straks door het Nederlands publiek gestemd worden via www.stergoudenloeki.nl.
Bekijk hier de winnaars van het derde kwartaal.