Koop nu tickets voor de Business Days met korting

Nieuws

18 september 2024
Business

Koop nu tickets voor de Business Days met korting

Tijdens ‘Dutch Media Week’, die plaatsvindt van 30 september t/m 2 oktober in Beeld & Geluid op het Media Park in Hilversum, staat vernieuwing en innovatie in de mediasector centraal. 

Een onderdeel van deze inspirerende media week zijn de Business Days, waarop belangrijke thema’s zoals kunstmatige intelligentie (AI), virtual reality (VR) en de toekomst van content productie worden besproken.

Niemand minder dan Reinout Oerlemans, een van de meest invloedrijke media-ondernemers van Nederland, opent op maandag 30 september de Business Day Future of content creation.

In zijn keynote deelt hij zijn ervaringen als media-ondernemer in de Verenigde Staten en geeft hij voorbeelden van innovatieve projecten die gebruikmaken van AI. Waar liggen volgens hem de kansen voor de Nederlandse creatieve sector? Ook sprekers als Ezra Eeman (NPO) en Tanya Ponomareva (GoSpooky) delen hun visie en bespreken de invloed van AI op de creatieve industrie. Daarnaast biedt de dag interessante workshops over de ethische aspecten van AI en het gebruik van technologie zoals XR in mediacampagnes.

Op woensdag 2 oktober ligt de focus op Building a trusted media landscape. Hier wordt ingegaan op het dalende vertrouwen in media en de invloed van Big Tech. Experts zoals Maria Farrell, Arno Otto, Ian Forrester (BBC) en Martijn van Dam bespreken hoe data-eigendom en persoonlijke regie over gegevens de toekomst van het internet kunnen beïnvloeden.

Met de kortingscode MEDIACAMPUSNL2024 profiteert u nu van 15% korting op de tickets voor deze innoverende business dagen, waar inzichten over de toekomst van de mediawereld en technologische ontwikkelingen centraal staan.

Bestel hier je tickets met 15% korting voor de Business Day: Future of content creation en de Business Day: Building a trusted media landscape.

Foto: Feike Faase

Lees ook het nieuws over andere Campus-gerelateerde onderwerpen

Meer nieuws