De kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van het derde kwartaal van 2022 zijn bekend! Een onafhankelijk publiekspanel van GfK heeft weer veel nieuwe tv-commercials bekeken, beoordeeld en gekozen.
Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de tien mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal. Dit levert in totaal veertig kwartaalwinnaars op. Deze veertig commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat de tien finalisten van het jaar.
De tien kwartaalwinnaars van het derde kwartaal van 2022 zijn:
- Bol.com & Dept met ‘De winkel van laptoppers’
- Centraal Beheer Achmea & DDB Unlimited met ‘Container’
- Dierenbescherming & Here met ‘Chip de Kat’
- Fiat & Leo Burnett met ‘New 500’
- Hello TV met ‘Inbreker’
- Jumbo & Alfred International met ‘Altijd lage prijs’
- KPN & Dentsu Creative Amsterdam met ‘Blijf gaan met KPN Unlimited’
- McDonald’s & TBWA\NEBOKO met ‘Vakantieliefde’
- Samen Dementievriendelijk & Open Now met ‘Samen dementievriendelijk’
- Texels & Alfred International met ‘Texels. Op z’n Texels.’
Deze kans hebbende commercials kun je hier bekijken.
De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2022 wordt voor vijftig procent bepaald door het publiekspanel en voor vijftig procent door het Nederlands publiek. Bol.com, Centraal Beheer Achmea, Dierenbescherming, Fiat, Hello TV, Jumbo, KPN, McDonald’s, Samen Dementievriendelijk en Texels maken kans op de Gouden Loeki 2022.