Managementassistent

Managementassistent

Kenmerken
  • Bij: NPO
  • Branche: Media

Ben jij de spil in het team van de ombudsman van de publieke omroepen? En zorg jij ervoor dat het team de werkzaamheden op een soepele manier kan uitvoeren? Laat jij je niet afschrikken door klachten en wil je graag parttime werken? Dan ben jij onze nieuwe managementassistent.

Als managementassistent ondersteun je de ombudsman Margo Smit en haar team, in de breedste zin van het woord en zorg je ervoor dat alles soepel verloopt.  

In deze functie heb je contact met het publiek, beheer je het systeem rond vragen en klachten en draag je bij aan verschillende rapportages. Je organiseert de logistieke kant van bijeenkomsten, houdt de website up-to-date, stelt de nieuwsbrief samen en zorgt voor verzending hiervan. In deze veelzijdige functie werk je zowel zeer zelfstandig als nauw samen met de ombudsman en de overige teamleden. 

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

• Beheren van het contactsysteem en het doorsturen van vragen en klachten;

• opvragen en verwerken van informatie voor rapportages en het jaarverslag;

• onderhouden van contacten met de pers en andere afdelingen binnen de NPO;

• verwerken van financiële gegevens en boekingen (facturen, declaraties, reis- en hotelreserveringen);

• verzorgen en versturen van de nieuwsbrief;

• onderhouden en bijwerken van de website;

• regelen van vergaderruimtes, catering en (logistieke)ondersteuning bij bijeenkomsten, workshops en lezingen.

Hier herken je jezelf in

• Je hebt minimaal een afgeronde mbo-opleiding (niveau 4), bij voorkeur op secretarieel gebied;

• op jouw cv staat minimaal 4 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;

• je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;

• je hebt handigheid met software, zoals eenklantcontactsysteem, webbeheer (bijv. Strapi of WordPress) en nieuwsbriefsoftware.

Als managementassistent is organiseren en prioriteren eenvanzelfsprekendheid. Je weet de rust te bewaren wanneer de druk oploopt en je blijft altijd geordend en gestructureerd werken. Vanwege je rol zijn integriteit en discretie heel belangrijk. Je bent initiatiefrijk en vindt het niet erg om af en toe ook buiten kantoortijden te werken.

Arbeidsvoorwaarden

• Iedereen is welkom. Ook als je bijvoorbeeld een arbeidsbeperking hebt en er aanpassingen nodig zijn;

• bij de NPO werken we hybride en kennen we flexibele werktijden;

• je ontvangt een vaste eindejaarsuitkering van 6% over het jaarsalaris;

• je krijgt 200 vakantie-uren (o.b.v. 36 uur);

• wij hebben een NPO Academy zodat je jezelf verder kunt ontwikkelen.

De functie van managementassistent is een tijdelijke baan voor 20 tot 24 uur per week, voor 7 maanden waarbij je op korte termijn kunt starten. De uren zijn in overleg waarbij thuiswerken mogelijk is. Je krijgt een tijdelijk contract van 7maanden. Het salaris ligt tussen € 2.711,= en € 3.988,= bruto per maand o.b.v. 36 uur. We schalen in op basis van opleiding, ervaring en equal pay m/v/x.

Interesse?
Wil je meer weten over de functie van managementassistentneem dan contact op met Annelies Romers, onderzoeker, via 06 38 68 81 87. Je kunt ook bellen of appen met onze recruiter, Jolanda Janssen via 06 23 63 71 31. Heb je geen vragen en ben je enthousiast stuur dan je cv en motivatiebrief (t.a.v. Margo Smit, ombudsman) via deze link.

Wij zijn zelf prima in staat om onze vacatures in te vullen en stellen acquisitie niet op prijs.

Wanneer ontvang je een reactie?

Je kunt solliciteren tot en met zondag 23 maart 2025

25 maart 2025: terugkoppeling sollicitatie + uitnodiging persoonlijkheidsvragenlijst

27 maart 2025: eerste sollicitatiegesprekken (middag)

28 maart 2025: terugkoppeling sollicitatie gesprekken

31 maart 2025: aanbod arbeidsvoorwaarden (telefonisch en per email)

Wacht niet tot het laatste moment met solliciteren; de vacature kan eerder gesloten worden.

Kenmerken
  • Bij: NPO
  • Branche: Media