De kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki voor het derde kwartaal van 2024 zijn bekend. Tien merken, waaronder Johma, Jumbo, KPN, Kruidvat, De LEGO Groep, PLUS Supermarkt, Prijsvrij, Staatsloterij, Toyota en Vriendenloterij, zijn geselecteerd en maken kans op de prestigieuze reclameprijs van Nederland. Deze merken zijn genomineerd voor hun opvallende commercials, die uiteenlopen van thema’s als duurzaamheid en vakantiegevoel tot samenhorigheid en geluksmomenten.
De 10 kwartaalwinnaars van het derde kwartaal van 2024:
– Johma & Alfred International met Noaberschap
– Jumbo & Hotel L’Amour met Broodgeluk
– KPN & Dentsu Creative Amsterdam met Het hele huis happy
– Kruidvat & DDB Amsterdam met Stapje duurzamer, doe er je voordeel mee
– De LEGO Groep met Spelen is je superkracht
– PLUS Supermarkt & Jan-Willem Smits met Kartrekkers
– Prijsvrij met Ik heb ook gewoon vakantie
– Staatsloterij & TBWA\NEBOKO met Even 30 jaar op sabbatical
– Toyota & DDB Amsterdam met Gelijk Spel
– Vriendenloterij met Voetbal Geeft
De commercials zijn online terug te kijken op de website van Ster, waar ook meer informatie te vinden is over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki en antwoorden op veelgestelde vragen.
30 jaar Ster Gouden Loeki
Dit jaar markeert de dertigste editie van de Ster Gouden Loeki, een publiekserkenning die in 1995 voor het eerst werd uitgereikt aan de KLM-commercial ‘Zwanen’. Sindsdien is de prijs een erkenning geworden voor memorabele en spraakmakende reclames. Om deze bijzondere mijlpaal te vieren, introduceert Ster een nieuwe categorie voor goede doelen, die met hun commercials kans maken op een eigen publieksprijs. De eerste genomineerden in deze categorie voor het eerste half jaar van 2024 zijn al bekendgemaakt.
Begin volgend jaar wordt duidelijk wie de jubileumeditie van de Ster Gouden Loeki 2024 wint.
Lees hier: Dit zijn de kwartaalwinnaars van de Ster Gouden Loeki Q3 2024